مقاله عمومی

مقاله عمومی

با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان

مراحل کامل چاپ و ساخت لایت باکس

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵ ب.ظ

لایت باکس چه می باشد

لایت باکس ها یا این که تابلوهای چراغدار فریم های نورانی میباشند که از مال آلومینیوم , پلاستیک و چوب میباشند و برای تبلیغات در مترو , قابلیت همگانی , سینما , فروشگاهها و … به گونه های متفاوتی از جمله به صورت آویز , سقفی , دو طرفه , اساس دار و … به کار گیری میگردند .

 

برای ساختن لایت باکس, پوستر و یا این که عکس را داخل کادر آن قرار میدهیم و آن گاه با نورپردازی جلوه ی ویژه دیداری به آن می بخشیم . نکته دیدنی این است که لایت باکس ها پباده سازی های متنوع و قابل تعویضی دارا هستند که به دنبال به آن می‌پردازیم .

لایت باکس و ارتقا فروش صاحبین شغل ها

what is lightbox

لایت باکس ها می‌توانند درافزایش فروش , صاحبین شغل ها را امداد کنند . به کارگیری از امکانات تبلیغات دیداری در عالم رو به ارتقاء بوده و تکنولوژی در این مسیر با سرعت رو به ترقی است . ازاین رو امکانات تبلیغات دیداری سنتی درکنار امکانات نوین می‌تواند یاری شایانی به ارتقا فایده وری برای صاحبین کسب و عمل داشته باشد .

ازمزایای به کار گیری از لایت باکس می شود به صرفه جویی چشمگیر در مصرف انرژی , فروغ و روشنایی جذب کننده به واسطه استعمال از SMD و بده بستان چاپ راحت اشاره کرد .

 

لایت باکس فریم لس

 

انگیزه از ساخت لایت باکس فریم لس دستیابی به دست‌کم قاب است به طوری که تصویر کاملاً به کناره های فریم پیوند میخورد . چاپ تصاویر در لایت باکس قاب لس بر روی پارچه های منحصر چاپ بک لیت انجام می‌پذیرد و قابلیت ردوبدل تصویر در یک سری دقیقه قابلیت پذیر می باشد .

 

انگیزه , دستکم کادر مصرف شده و بیشترین تمرکز بر روی تصویر است تا جلوه ی بهتری را شاهد باشیم .

قاب آلومینیوم آندایز شده در ضخامت های گوناگون

حداکثر بعدها ۲۰۰*۶۰۰ سانتی‌متر

امکان نصب در سه موقعیت دیوار , آویز و ایستاده روی زمین

فایده گیری از قابلیت و امکان فروغ SMD کم مصرف

چاپ بک لیت

قابلیت و امکان بده بستان سهل وآسان تصویر

لایت باکس کریستالی

 

تصویر این مدل لایت باکس بوسیله دستگاه برش لیزری بریده و بر روی پلکسی می چسبد وبرای بده بستان تصویر پیچ مهره های اطراف فریم بازشده و عکس بده بستان می شود .

ضخامت : ۱ سانتی‌متر

حداکثر سایز۱۲۰*۱۸۰ سانتی‌متر

قابلیت و امکان نصب بر روی همگی سطح ها و سقف

چاپ بک لیت

قابلیت و امکان ردوبدل آسوده تصویر

لایت باکس مگنت ( آهنربایی )

 

برای مجموعه‌هایی که ردوبدل تصویر تبلیغاتی خویش را در زمان های هنگامی کوتاه انجام می دهند به کار گیری از لایت باکس آهنربایی شایسته ترین سفارش خواهد بود کاغذ پلکسی به یاری آهنربا روی لایت باکس قرار گرفته و به آسانی جدا می شود و ردوبدل چاپ به آسانی انجام میگردد .

 

ضخامت : ۲ سانتی‌متر

حداکثرابعاد : ۱۸۰*۱۲۰ سانتی‌متر

قابلیت و امکان نصب بر روی کلیه سطح ها

چاپ بک لایت

امکان ردوبدل راحت تصویر

لایت باکس کریستالی

لایت باکس اسنپ فریم

 

این گونه لایت باکس از ایستادگی فراوان بالایی در قبال کارداران محیطی برخوردار‌است به همین دلیل یکی‌از شایسته ترین مورد ها , برای ارائه تبلیغات شما است , که با به کار گیری از این لایت باکس میتوانید در زمان مضاعف طولانی تصاویر و تبلیغات خویش را به نمایش بگذارید . لایت باکس اسنپ کادر از پی او سی ساخته می شود و پایداری کافی را در قبال عامل ها محیطی , از جمله باد , باران , آفتاب و… را دارااست .

ضخامت ۲٫۵ سانتی‌متر

حداکثر بعدها ۱۲۰*۲۴۰ سانتی‌متر

قابلیت و امکان نصب بر روی همه سطح های

چاپ بک لیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی