مقاله عمومی

مقاله عمومی

با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از مطالبی که در این وبلاگ منتشر میکنم راضی باشید
لطفا نظراتتون رو بگید
موفق باشید دوستان

9 اصل چربی سوزی سریع در بانوان

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ب.ظ

چربی سوزی با سرعت فوق العاده رو با دونستن این 9  اصل چربی سوزی سریع در بانوان تجربه کن.


چربی سوزی در خانم ها تا حدودی حساسه چون به عوامل خاصی بستگی داره که لزوما مربوط به تنبلی نمیشن! این 9  اصل چربی سوزی سریع در بانوان میگه چطوری سریع چربی هات رو با سرعت فوق العاده بسوزونی!


خیلی اوقات بعضی از خانوم ها سفت و سخت برنامه تمرینی و غذاییشون رو رعایت می کنن اما در کاهش سایز و از دست دادن چربی اصلا موفق نمیشن! این مشکل در خیلی از خانوم ها خصوصا در خانوم هایی که سال های طولانی ورزشکار بودن به وفور دیده میشه و بدنشون به ورزش هایی که قبلا به خوبی جواب داده دیگه جواب نمیده! حتی گاهی مجبورن ورزش های به شدت سختی رو انجام بدن تا وزنشون صرفا ثابت بمونه. این مشکل معمولا تو رژیم های سنتی و منسوخ شده ای مثل کالری شماری اتفاق میفته.


عوامل زیادی تو این وضعیت تاثیر داره مثل: آنزیم های چربی سوز و هورمون هایی که در اثر تمرین های طولانی و دریافت کالری کم تغییر کرده و بدن تمایل پیدا کرده تا چربی ذخیره کنه نه اینکه بسوزونه!


پس تمرین های طولانی و گرسنگی کشیدن برای لاغر شدن جواب نمیده و حتی ممکنه چاقت هم بکنه!


تو این محصول جنبه های مختلفی رو بررسی می کنیم که احتمالا در نظر نداشتیشون.


یک اصل از این 9  اصل چربی سوزی سریع در بانوان در زیر آورده شده:


 


اصل 4- وضعیت استروژن و پروژسترونت رو بدون!​


اگر فردی هستی که چربی رو در پایین تنه یا سینه ها ذخیره می کنی استروژنت از پروژسترونت بالاتره و خوب چربی میسوزونی! برای پایین آوردن میزان استروژن نسبت به پروژسترون از سبزیجات خانواده کلم و چای سبز استفاده کن! قهوه رو کنار بگذار. با مصرف مواد ارگانیک آفت کش ها رو کمتر وارد بدنت کن و از بطری های پلاستیکی برای نوشیدن مایعات استفاده نکن! همچنین کورتیزول بالا که از استرس ناشی میشه هم روی این هورمون ها تاثیرگذاره که با پیاده روی و یوگا و آرامش پایین میاد. ورزش با شدت بالا و تمرین با وزنه هم به مرور کورتیزول رو پایین میاره و تستوسترون رو هم افزایش میده که برای ساخت عضله و چربی سوزی برای خانم ها لازمه!


 


برای دریافت 8 اصل دیگه از 9  اصل چربی سوزی سریع در بانوان به پیج زیر مراجعه فرمایید:


http://fitsho.ir/9-tips-for-fast-fat-burning-in-women

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۰۲
  • ۱۱۲ نمایش
  • الهام کشاورز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی